KONTAKT +48 790 400 909
wysyłka 24h Wiemy jak ważny jest czas, dlatego wysyłka zamówień odbywa się w ciągu 24h od momentu zaksięgowania się wpłaty na nasze konto.
łatwe zwroty towaru Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Z nami nie musisz się obawiać. Błędny wybór perfum i kosmetyków to już nie problem. Szybko, łatwo i przyjemnie. Wypełniasz formularz, i odsyłasz. Formularz dostępny w stopce, w zakładce BEZPIECZEŃSTWO → ZWROTY.
darmowa dostawa od 600 zł Robisz zakupy za ponad 600 zł? Mamy dla Ciebie darmową dostawę! Wybierz produkty, ulubionego przewoźnika i zrealizuj zakupy. Darmowa dostawa będzie dodana do koszyka automatycznie podczas składania zamówienia.
wyłącznie oryginalne produkty Zakupy u nas to gwarancja, że otrzymasz produkt którego oczekujesz. Współpracujemy z rekomendowanymi dystrybutorami w kraju i za granicą. Do wszystkich zamówień wystawiamy paragon lub FV.
0
0,00 zł
twoje piękno, nasza pasja!
  1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności?
    Każdorazowo po złożeniu zamówienia klient otrzymuje maila potwierdzającego dokonanie zakupu, w którym znajduje się numer konta do przelewu, dane do przelewu oraz tytuł płatności, znajdują się również na stronie potwierdzającej dokonanie zamówienia. Numer konta bankowego udostępniamy również poniżej:

    Santander Bank

    Numer rachunku: 38 1090 1665 0000 0001 3161 5144

  2. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
    - Przelew tradycyjny
    – Przelew online
    – Płatność kartą
    – Płatność gotówką przy odbiorze (Pobranie)

  3. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?
    Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.